Városlista

Hírek

2019. Július 10. 08:35, szerda | Helyi
Forrás: Balogh László

Babettákkal robogtunk a Balaton körül idén is

Idén a múlt hétvégén tartottuk a III. Babetta Túrát. Mint ahogy eddig is, 2 nap alatt motoroztuk körbe a Balatont, - főleg Babettákkal -, de volt Riga, Pony Romet, Simsonok és sok más retro kismotor is.

Első napon – szombaton – Badacsonytomajig utaztunk, itt volt a szállásunk. Mint mindig, most sem volt zökkenőmentes egyik nap sem. Én már indulás előtt szereléssel (benzincsap csere) kezdtem, de estére 2 Babettát úgy kellett behúzni a kempingbe az utolsó kilométereken. Természetesen a gyors szervizek, lerobbanások nem szegték kedvünket. Ezzel számolunk és összetartunk, így senkit sem hagyunk hátra.

Idén is a csapat nagy része Dombóvárról és környékéről gyűlt össze. Viszont jöttek Komáromból, Győr mellől és Siófokról is. Összesen 30 fővel vágtunk neki a Balatonnak.

Második napon, - vasárnap -, a már említett 2 lerobbant Babetta sajnos nem tudta folytatni útját, kénytelenek voltunk nélkülük tovább utazni.
Természetesen ezen a napon a csodaszép látványon, a jó időn és jókedven kívül kijutott az útszéli szervizekből is. Viszont jó tempót mentünk, az esti vihar előtt sikerült megérkeznünk a kiindulási pontunk, a Siófoki Hajóállomás parkolójába. Itt a családtagjaink és barátaink fogadtak bennünket.

Mint mindig, a mostani túránkat is online közvetítettük, ennek köszönhetően azok is érezhették a túra hangulatát, akik nem tudtak eljönni.
A biztonságunkat az UV-zöld színű egyenpólóink védték, melyeket szponzorainknak köszönhetünk.

Nagyon jó volt látni a nyaralók arcán a mosolyokat, amint minket megláttak. Továbbra is szeretném tudatni mindenkivel, hogy ezek a régi kismotorok még mindig működnek, és igenis sokra képesek. Amellett nagyon jó társaság jött össze, és jó volt kiszakadni a szürke hétköznapokból, az előttünk álló útra koncentrálni, miközben meg-megálltunk egy gyors szervizre, csobbanásra, vagy egy frissítőre. Összességében nagyon jól sikerült a túránk, nagyon jó időt fogtunk ki. Bár 2 motor most nem ért célba, (de) jövőre újra próbálhatják...

Balogh László

Címkék: babetta, motorosok, Túra

Kapcsolódó galéria

Ezek érdekelhetnek még

2024. Április 18. 08:19, csütörtök | Helyi

„Nyuszikupa” kölyökatlétika versenyt rendeztek Dombóváron

Öröm volt látni a sok lelkes atlétapalántát, akikből talán a jövő bajnokai lehetnek.

2024. Április 17. 07:51, szerda | Helyi

Kitelepítési emléknap Kaposszekcsőn

A Felvidéki kitelepítettek emléknapja alkalmából Kaposszekcsőn 4 település emlékezett meg április 12-én, pénteken.

2024. Április 15. 08:50, hétfő | Helyi

Dombóváron is látható lesz a Néprajzi Múzeum Cigány történetek című utazókiállítása

Istennel talállak, testvérem! Cigány történetek címmel utazókiállítást indított a Néprajzi Múzeum Tiszakarádon.

2024. Április 12. 15:19, péntek | Helyi

Idei második ülését tartotta a Dombóvári Kábítószerügyi Egyeztető Fórum

Az idei évben második ülését tartotta meg április 10-én délelőtt a Dombóvári Kábítószerügyi Egyeztető Fórum.