Hírek
2014. November 07. 08:00, péntek |
Helyi
Forrás: József Attila Általános Iskola
Mese- és prózamondó verseny a József Attila Általános Iskolában

November 4-én rendezte meg a Dombóvári József Attila Általános Iskola hagyományos Mese- és prózamondó versenyét.
Két korcsoportban (2-3. és 4-5. évfolyam) mérték össze tudásukat a felkészült versenyzők.
Az iskola pedagógusaiból álló zsűri mindkét kategóriában három helyezést hirdetett. A mezőny legjobbjai oklevélben és könyvjutalomban részesültek. Az I.-II. helyezettek kaptak lehetőséget arra, hogy képviseljék iskolánkat a Szent Orsolya Rendi Gárdonyi Géza Katolikus Általános Iskola által szervezett Mese- és prózamondó versenyen.
Eredmények:
2-3. évfolyam: I.hely – Ignácz András 2.b
II.hely – Juhász Barnabás 3.c
III.hely – Téwald Jázmin 3.b
4–5.évfolyam: I.hely –Takács Zoé 5.a
II.hely – Horváth Míra 5.c
III.hely – Kungel Bianka 5.b
Felkészítők: Monostori Istvánné, Kalocsáné Király Mária, Balikáné Bank Ildikó, Bischof Katalin, Szalainé Balogh Erika, Inguláné Futó Orsolya
Kapcsolódó galéria
Ezek érdekelhetnek még
2025. Június 17. 07:00, kedd | Helyi
Dombóvári sikerek a Tolna Vármegyei Értékek Napján
A Tolna Vármegyei Értékek Napja Dombóvár számára is elismeréseket hozott.
2025. Június 16. 13:50, hétfő | Helyi
Nakon látható a Néprajzi Múzeum utazó kiállítása
Buherált tárgyakra és a sorkatonai szolgálat emlékeire fókuszál a Néprajzi Múzeum két új utazó projektje, amelyeket országszerte egészen kis településekre is eljuttatnak - közölte a múzeum az MTI-vel.
2025. Június 13. 13:16, péntek | Helyi
Kábítószer Ellenes Napot tartottak Dombóváron
Június 11-én immár negyedik alkalommal rendezték meg a Kábítószer Ellenes Napot a Dombóvári Művelődési Házban. A Dombóvári Rendőrkapitányság és a KEF közös programján közel 300 érdeklődő vett részt.
2025. Június 13. 08:15, péntek | Helyi
Támogatásokat és intézkedéseket jelentett be a Dombóvári Gazdakör agrárfórumán Hubai Imre
Eredményes agrárium nélkül nincs sikeres vidék, nincs biztonságos élelmiszer-ellátás és nincs élhető nagyváros sem.