Hírek
2014. Január 31. 22:29, péntek |
Helyi
Forrás: Tóth Erzsébet
Testnevelő tanárok továbbképzése

2014. január 30-án rendeztük a testnevelés munkaközösség harmadik foglalkozását a dombóvári Belvárosi Általános Iskolában, melynek témáját a tanmenetben előírt torna tananyag aktualitása adta.
A foglalkozásunkra a tankerület minden iskolájában testnevelést tanító kollégáinkat invitáltuk sok szeretettel. A bemutató órát OCKENFUSZ ENIKŐ, a Belvárosi Általános Iskola testnevelő tanára tartotta.
A foglalkozáson közel 30 pedagógus vett részt, Kocsola, Döbrököz, Csikóstőttős, Kaposszekcső, József Attila Általános Iskola és a Belvárosi Általános Iskola képviseletében.
A nagyszerűen felépített óra játékai, speciális bemelegítő gyakorlatai mind a torna elemek helyes végrehajtásának előkészítését, rávezető gyakorlatait mutatták be.
A 15 főből álló hatodik osztályosok kis csoportja fegyelmezett magatartásával, példaértékű hozzáállásával, a gyakorlatok pontos végrehajtásával kiérdemelte a jelenlévők elismerését, melyet az óra végi taps és elismerő tekintetek is jeleztek.
Az óra légköre mindvégig tükrözte a tanulók és tanáruk közti kiegyensúlyozott, egymásra figyelő kapcsolatát. Nagyon sok ötletet kaptunk, amit munkánk során fel tudunk használni.
Köszönjük Enci neked és tanítványaidnak !
Pittinoné Kutas Erika testnevelés munkaközösség vezető
Kapcsolódó galéria
Ezek érdekelhetnek még
2025. Május 05. 16:24, hétfő | Helyi
Jelentkezz honvédelmi táborba!
Több, mint egy tábor! Kaland, kapcsolat, kihívás! Kattints az alábbi hirdetésre és jelentkezz május 15-ig!
2025. Május 01. 08:00, csütörtök | Helyi
Elismerte tettét a várongi sírrongáló
A dombóvári rendőrök gyanúsítottként hallgattak ki egy 24 éves férfit, aki a várongi temetőben több síremléket is megrongált.
2025. Április 30. 08:14, szerda | Helyi
Netbankos csalásokra figyelmeztet a Tolna Vármegyei Rendőr-főkapitányság
A napokban két sértett tett feljelentést a Dombóvári Rendőrkapitányságon, mert ismeretlenek több millió forinttal rövidítették meg őket internetes bankolást követően.